بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر سریال آمرلی و همسرش

ناریمان الصالحی متولد 1994 در بغداد بازیگر اهل عراق است که در ادامه بیوگرافی او را می توانید مطالعه کنید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ناریمان الصالحی بازیگر عراقی متولد سال ۱۹۹۴ در عراق میباشد و در حال حاضر ۳۰ سال سن دارد. او علاوه بر بازیگری در زمینه مجریگری و مدلینگ و خبرنگاری نیز فعالیت دارد. به تازگی همکاری نریمان الصالحی بازیگر عراقی با مصطفی زمانی بازیگر کشورمان در سریال آمرلی سوژه شبکه های اجتماعی شده است. ناریمان الصالحی متولد سال ۱۳۷۳ در کربلا بوده و یک دختر ۷ ساله دارد و از همسرش جدا شده است. او در چند سریال عراقی لبنانی بازی کرده که می توان به سریال کادون و سریال آمرلی اشاره کرد. ادامه بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر عراقی و همسرش و دخترش و ماجرای ازدواج مجدد و طلاق و عکس و اینستاگرام وی را از قارتال نیوز میخوانید:

ناریمان الصالحی بازیگر سریال آمرلی کیست

ناریمان الصالحی Nariman Alsalhy یک بازیگر حرفه ای عراقی است که با بازی در سریال آمرلی در کنار مصطفی زمانی در ایران شناخته شد و به شهرت رسید.اولین تجربه بازیگری او در مقابل دوربین فیلم «جهان ما را میبیند» میباشد که بعد از آن در سریال لبنانی «آسمان من» بازی کرد که مورد توجه قرار گرفت و به شهرت رسید او سپس در سریال «نامدار» ، «دختر بی بضاعت» و «کجا میخواهم بروم» به ایفای نقش پرداخت.

تحصیلات

ناریمان الصالحی، فارغ التحصیل رشته تئاتر است و مدرک خود را از دانشگاه فرانسه اخذ نموده است چند سالی نیز در تئاتر فرانسه بازی کرد وبه زبان فرانسوی نیز مسلط است.

ازدواج و همسر ناریمان الصالحی

خانم الصالحی سال ها پیش ازدواج کرده و یک دختر ۷ ساله دارد. او با یک بازیگر و مدل عراقی ازدواج کرده و در کنار هم خوشبخت هستند.

ماجرای طلاق

گفته میشود خانم الصالحی از همسرش که یک مدل عراقی بوده جدا شده و طلاق گرفته است. اما دخترش نزد خودش زندگی می کند.

سوابق

وی بازیگری را از سریال نامدار آغاز کرده و سپس در چند فیلم و مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است. او علاوه بر بازیگری، به عنوان مجری در چند برنامه تلویزیونی در بغداد مشغول به کار بوده که جدیدترین اجرای تو در برنامه روز نو در تلویزیون عراق است.

فعالیت این بازیگر عراقی در زمینه مدلینگ نیز موفقیت های زیادی برایش رقم زده است. ناریمان‌الصالحی مدل برند Essam Oreido است که یکی ار معروفترین برندهای لباس است که طراحی خاصی را وارد بازار می کند.

 

صفحه اینستاگرام

nariman.alsalhy

این بازیگر زن عراقی، در سریال «آمرلی» با مصطفی زمانی هم‌بازی است و عکس های دو نفره این دو بازیگر در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. برخی آنها را زوج معرفی کردند که در حالیکه او سال ها پیش ازدواج کرده و یک دختر ۷ ساله دارد. او با یک بازیگر و مدل عراقی ازدواج کرده و در کنار هم خوشبخت هستند. او به تازگی در فیلم امرلی بازی کرده و این اولین همکاری او با سینما و تلویزیون ایران است.