در سه ماهه گذشته از سال جاری اجرایی شد؛

تسطیح و شانه سازی ۲۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب از تسطیح، رگلاژ و شانه سازی ۲۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۳ ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علی سولدوزیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میاندوآب گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی محور های مواصلاتی شهرستان و همچنین اصلاح شانه راه ها در ۲۱۰ کیلومتر از محور ها عملیات تسطیح، رگلاژ و شانه سازی انجام شده است.

وی افزود: افزایش آگاهی کاربران جاده ای و همچنین افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی یکی از اولویت ها در محور های مواصلاتی میاندوآب بوده که در همین راستا ۴۰ مورد تابلو هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان نصب شده است.

سولدوزیان خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم برقراری ایمنی در محور های مواصلاتی این شهرستان و جلوگیری از تصادفات، اقداماتی همچون بازسازی و نصب ۶۵ متر گاردریل و جدول گذاری بطول ۲ کیلومتر در این بازه زمانی انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب در خصوص اقدامات انجام شده در محور کمربندی الغدیر طی ۳ ماهه نخست سالجاری نیز اظهار کرد: تیرگذاری و نصب چراغ در این محور بطول ۵ کیلومتر و پرکردن رفوژ میانی بلوار الغدیر بطول ۳ کیومتر از جمله اقدامات این اداره بوده است.

سولدوزیان ادامه داد: نخاله برداری بیش از ۵۵۰ متر مکعب در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب ، اجرای ۵۴ مورد گشت های تلفیقی با پلیس راه و گشت های دروازه ای کنترل ناوگان با هدف کاهش تخلفات، شن ریزی ۲ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی بطول ۳ کیلومتر و روکش آسفالت ۲ کیلومتر از محور های مواصلاتی از دیگر اقدامات در ۳ ماهه نخست سالجاری است.