به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ یوسف اسماعیل زاده اظهار داشت: الحمدلله مجموعه انتظامی استان با مردم ارتباط نزدیک دارد و با مشارکت مردمی در راستای تامین امنیت پایدار عملکرد بهتری دارد و سامانه ۱۹۷ پلیس نیز در راستای افزایش و سهولت ارتباط مردم با پلیس راه اندازی شده است.
وی گفت: در اکثر مواقع پیشنهادات و نظرات کارشناسی و خوبی توسط مردم از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ یا ملاقات حضوری به پلیس داده می شود که می توانند راه کارهای اساسی برای عملکرد پلیس نیز باشند و در واقع ارتباط شهروندان با سامانه ۱۹۷ بازرسی مجموعه انتظامی، پل ارتباطی برای ارزیابی عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و اعتماد مردم به مجموعه انتظامی استان، پشتوانهای مهم و ارزشمند است.
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان اظهار داشت: طی ۶ ماهه ابتدایی امسال بیش از۷۹ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس آذربایجان غربی برقرار شده است که مردم فهیم این استان نظرات، انتقادات، پیشنهادت و شکایات خود را مطرح کرده اند ضمن این که در این مدت انتقادات و شکایت از کارکنان پلیس تا حد چشمگیری کاهش و پیشنهادت و تقدیر از عملکرد کارکنان افزایش یافته است.
اسماعیل زاده در پایان خاطر نشان کرد: امید است مردم فهیم و شهید پرور استان آذربایجان غربی نیز با پلیس تعامل و مشارکت بیشتری داشته و دعا گوی فرزندان خود در انتظامی استان باشند.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدا تا پایان آبانماه سال جاری تعداد ۶ هزار و ۴۰۶ پرونده تخلف در استان تشکیل شده است که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر مرزی پیرانشهر خبر داد.
هاجر سالاری، نویسنده و مترجم استانی، 200 جلد کتاب به بخش کودک کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی اهدا کرد.
مدیرکل کتابخانههای عمومی آذربایجانغربی برلزوم پرداخت سهم نیمدرصد درآمد شهرداریها به کتابخانههای استان تاکید کرد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه