وی افزود: سامانه های ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی همچون چراغ راهنما برای کاربران جاده ای عمل میکند و آخرین وضعیت راهها و شرایط جوی را در اختیار قرار میدهند و نیز گزارشات و شکایات مردمی را از وضعیت محورها و خدمات ناوگان حمل و نقل جاده ای دریافت میکند.
شکری ادامه داد: بطور متوسط ماهانه ۷۰۰۰ تماس تلفنی با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان برقرار می شود که این تماس ها در روزهای عادی بطور میانگین ۱۰۰ الی ۱۵۰ تماس و در روزهای بارش و برفروبی بطور میانگین بین ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ تماس تخمیل زده می شود.
وی اظهار کرد: از عمده موضوعاتی که در تماس با مرکز مدیریت راههای استان مطرح می شود می توان به اعلام مسدودی راهها، پیگیری وضعیت جوی ، پیگیری وضعیت محورها و مطرح کردن مسائل و مشکلات مربوط به ناوگان باری و مسافری و وضعیت مجتمع های خدماتی و رفاهی اشاره کرد.
این مقام مسئول تاکید کرد : تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان بطور ۲۴ ساعته در خدمت هم وطنان ، هم استانی ها و کاربران جاده ای بوده و لازم است قبل از هر گونه تردد در محورهای استان در ایام بارش برف از طریق این تلفن و یا اپلیکیشن ۱۴۱ از وضعیت راهها اطلاع حاصل کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجانغربی از جریمه یک پزشک در ارومیه بهدلیل دریافت غیرقانونی مبالغ اضافی از بیمار خبر داد.
رئیس میراثفرهنگی نقده از برگزاری دوره ۴۵ روزه آموزش رایگان سفال و سرامیک در این شهرستان خبر داد.
سرپرست پایگاه میراث جهانی تخت سلیمان از اجرای طرحهای مرمتی و حفاظتی در این مجموعه تاریخی ارزشمند خبر داد.
هزینههای میلیاردی جشنواره انگور در ارومیه در حالی پرداخت خواهد شد که تیم والیبال شهرداری بدون امکانات ابتدایی و تمرین، بلاتکلیف مانده است.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه