وی افزود: سامانه های ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی همچون چراغ راهنما برای کاربران جاده ای عمل میکند و آخرین وضعیت راهها و شرایط جوی را در اختیار قرار میدهند و نیز گزارشات و شکایات مردمی را از وضعیت محورها و خدمات ناوگان حمل و نقل جاده ای دریافت میکند.
شکری ادامه داد: بطور متوسط ماهانه ۷۰۰۰ تماس تلفنی با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان برقرار می شود که این تماس ها در روزهای عادی بطور میانگین ۱۰۰ الی ۱۵۰ تماس و در روزهای بارش و برفروبی بطور میانگین بین ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ تماس تخمیل زده می شود.
وی اظهار کرد: از عمده موضوعاتی که در تماس با مرکز مدیریت راههای استان مطرح می شود می توان به اعلام مسدودی راهها، پیگیری وضعیت جوی ، پیگیری وضعیت محورها و مطرح کردن مسائل و مشکلات مربوط به ناوگان باری و مسافری و وضعیت مجتمع های خدماتی و رفاهی اشاره کرد.
این مقام مسئول تاکید کرد : تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان بطور ۲۴ ساعته در خدمت هم وطنان ، هم استانی ها و کاربران جاده ای بوده و لازم است قبل از هر گونه تردد در محورهای استان در ایام بارش برف از طریق این تلفن و یا اپلیکیشن ۱۴۱ از وضعیت راهها اطلاع حاصل کرد.
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای آذربایجانغربی از تسریع در اجرای چندین پروژه راهداری ، راه روستایی و پایانه های داخلی ومرزی در شهرستان سلماس طی سالجاری خبر داد.
در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی با اجرای ۷ پروژه زیرساختی و عملیاتی، خدمترسانی به زائران حضرت اباعبداللهالحسین (ع) در مرز تمرچین پیرانشهر را آغاز کرد.
توهین و درخواست ترور رئیسجمهور توسط عضو شورای شهر رشت؛ اوج سقوط اخلاق سیاسی در ایران را می رساند!
در سالهای اخیر، آموزشوپرورش آذربایجان غربی با حضور مدیران سفارشی همچون منافی، جنگی و مطهری به میدان رقابتهای جناحی تبدیل شده بود. مدیرانی که نه با نگاه تخصصی، بلکه با لابی و سفارش روی کار آمدند و بهجای تقویت کیفیت آموزش، اولویت را به سهمخواهی سیاسی دادند. نتیجه این بیتدبیریها، حالا در کارنامه بچههای این استان دیده میشود.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه