رسانه ها نقش اساسی در خصوص اطلاع رسانی مزایای طرح اصلاح اقتصادی دولت دارند

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از طرح اصلاح اقتصادی، گفت: روند آگاهی بخشی و اقناع سازی افکار عمومی باید همچنان استمرار داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، عبادالله اکبری در گفت و گو با رسانه های جمعی  اظهار داشت: دولت سیزدهم برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه اقدام به مردمی سازی ارز  کرده و باید همه برای موفقیت این طرح حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در این شرایط باید به سمت و سوی اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص طرح اقتصادی حرکت کنیم، افزود: متاسفانه برخی مدیران پاسخگو نیستند، در حالی که هر مدیری در حوزه خود باید پاسخ دهد.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم خنثی سازی عملیات مخرب رسانه‌های معاند گفت:  توقع از اصحاب رسانه و خبرنگاران وجود دارد که در  گفتگو با کارشناسان، در خصوص این طرح آگاهی رسانی و تبیین داشته باشد.

اکبری با تاکید بر ورود فعالانه روابط عمومی ها در این طرح افزود: دستگاههای فرهنگی و تریبون داران نیز  باید ورود داشته و  در اقناع سازی افکار عمومی با رسانه ها همکاری های لازم داشته باشند تا خبرنگاران و رسانه ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.