شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است

نماینده سابق ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور در پای صندوق های رای نمی تواند راه مناسبی برای اعتراض به وضعیت موجود باشد و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح می تواند قدم مثبتی برای بهبود شرایط موجود باشد.

سیدهادی بهادری نماینده سابق ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری قارتال نیوز بیان کرد: با توجه به منویات رهبری در مورد چهار محور اصلی در انتخابات سالجاری سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات، بر هر فرد ایرانی واجد شرایط واجب است در انتخابات شرکت کرده و در سرنوشت کشور خود سهیم باشد.

وی افزود: در ۱۱ اسفند ماه با حضور خود در پای صندوق های رای به دنیا ثابت خواهیم کرد پای نظام و رهبری هستیم.

بهادری گفت: همچون دوره گذشته تاکنون موفق به دریافت صلاحیت خود از شورای نگهبان نشده ام و از بستر های قانونی معرفی شده از طرف شورای نگهبان اعتراض خود را ثبت کرده و امیدوارم شرایطی فراهم گردد تا بتوانم در صورت فراهم بودن شرایط در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشم.

بهادری به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص فراهم شدن شرایط حضور تمامی جناح های سیاسی در رقابت انتخابات این دوره اشاره کرد و گفت: حضور نمایندگان از جناح ها و تفکرات مختلف سیاسی در مجلس می تواند قدرت این قوه را  افزایش دهد و نتایج بهتری را برای کشور و مردم این سرزمین رقم بزند.

نماینده سابق ارومیه در مجلس تصریح کرد: لازمه ایجاد شور انتخاباتی در کشور ورود نامزدهای انتخاباتی از تمامی جناح ها در کشور است.

وی ادامه داد: زمانی مشارکت مردم در انتخابات افزایش پیدا می کند که بتوانند به عینه شاهد رقابت افراد با سلیقه های متفاوت باشند.

بهادری با بیان اینکه به نظر شورای نگهبان احترام می گذارم، گفت: شورای نگهبان هم برای ایجاد شور انتخاباتی باید پای کار بیاید و با تایید برخی نامزدهای انتخاباتی باعث ایجاد رقابت در بین نامزدها و شور انتخاباتی در بین مردم شود.