استاندار آذربایجان غربی ؛

فرمانداران الگوی مدیران در خدمتگزاری به مردم باشند

استاندار آذربایجان غربی گفت: استفاده از ظرفیت های بومی، امیدآفرینی در جامعه، بازدیدهای میدانی، نشاط اجتماعی، اعتمادسازی و برنامه ریزی کارشناسانه، در اولویت کاری فرمانداران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، محمدصادق معتمدیان در گردهمایی مشترک با فرمانداران استان، جلب اعتماد عمومی مردم توسط مدیران را ضروری دانسته و افزود: فرمانداران در خدمتگزاری به مردم باید الگوی دیگر مدیران باشند .

وی در ادامه با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ کار جهادی توسط فرمانداران و مدیران دولتی در جامعه، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی كه از سیاست های اصلی دولت سیزدهم بوده و با بسیج امکانات و ظرفیت های استان باید در این مسیر گام برداریم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت توازن در تخصیص اعتبارات به مناطق مختلف استان در راستای محرومیت زدایی، افزود: پیگیر استفاده از ظرفیت نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی در کنار اعتبارات دولتی، جهت توسعه متوازن آذربایجان غربی هستیم.

معتمدیان همچنین بهبود متوازن شاخص های توسعه استان را از اولویت های کاری خود در سفرهای شهرستانی اعلام کرده و یادآور شد: فرمانداران با علم به اینکه فرصتی برای آزمون و خطا نداریم، می توانند با بازدیدهای میدانی و بسیج امکانات شهرستان، سهم بزرگی را در ترمیم شکاف های نابرابری و بی عدالتی در سطح استان داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر هماهنگی بین دستگاهی و برنامه ریزی علمی توسط استانداری و فرمانداران، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های بومی، امیدآفرینی در جامعه، بازدیدهای میدانی، نشاط اجتماعی، اعتمادسازی و برنامه ریزی کارشناسانه، در اولویت کاری فرمانداران قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی سفرهای شهرستانی را نیز نقشه راهی برای توسعه هر منطقه قلمداد کرده و افزود: فرمانداران و مدیران مشکلات مردم را در دورترین نقاط استان شناسایی، احصاء و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.

معتمدیان در ادامه استفاده از ظرفیت روحانیون، متنفذین، رسانه ها و مطالبه گران اجتماعی و سیاسی را ضروری دانسته و گفت: رسانه ها یک فرصت هستند و فضا برای نقد منصفانه رسانه های شناسنامه دار باز شود؛ اما با رسانه هایی که به دنبال تخریب و اختلاف افکنی بوده و سیاست های دشمن را اجرا می کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی جذب سرمایه گذار و برگزاری جلسات مستمر با فعالین اقتصادی جهت توسعه شهرستانها را از دیگر اولویت های فرمانداران اعلام کرده و افزود: به صورت جدی پیگیر اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی هستیم و فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستانها، از نزدیک بر اتمام پروژه ها نظارت داشته باشند.