مسابقات طناب کشی قهرمانی استان هشتم بهمن ماه برگزار خواهد شد

همزمان با فرار رسیدن دهه فجر مسابقات طناب کشی قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، کمیته طناب کشی هیات انجمن های ورزشی استان در نظر دارد ، به مناسب فرا رسیدن حماسه دوم بهمن ماه سالروز آغاز قیام مسلحانه مردم اورمیه علیه رژیم پهلوی در بهمن ماه سال 1357 مسابقات طناب کشی قهرمانی استان را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار نماید .

این مسابقات هشتم بهمن ماه به میزبانی شهر اورمیه برگزار خواهد گردید و کمیته های طناب کشی شهرستان ها تا پایان وقت اداری مورخ 05/11/1400 وقت دارند تا نسبت به معرفی اعضای تیم های شهر خود به کمیته طناب کشی استان اقدام نمایند .

دراین مسابقات که بر اساس قوانین و مقررات انجمن طناب کشی کشور برگزار خواهد شد تمامی تیم ها موظف هستند نسبت به معرفی نه بازیکن که شامل هشت بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره میباشد اقدام نمیاند .

همچنین تمامی تیم ها باید موظف هستند تا یک نفر را بعنوان مربی و یک نفر را بعنوان سرپرست برای هماهنگی های لازم با کمیته طناب کشی را معرفی نمایند .

وزن کشی این مسابقات یک بار و در محدوده زمانی مشخص قبل از شروع مسابقات توسط کمیته فنی مسابقات صورت خواهد گرفت و تیم های شرکت کننده در بخش آقایان نباید در مجموع بیشتر از 720 و تیم های بانوان نیز نباید در مجموع بیشتر از600 کیلوگرم وزن داشته باشند و هر مسابقه شامل سه کشش بوده و برنده مسابقه ، تیمی خواهد بود که دو کشش از سه کشش را به سود خود پایان داده باشد .

بنا بر قوانین این مسابقات ، بازیکنان تیم ها علاوه بر داشتن بیمه طناب کشی ، باید از لباس متحد الشکل و کفش ورزشی مناسب نیز استفاده نمایند .

هر شهرستان میتواند دو تیم و شهرستان ارومیه سه تیم را جهت حضور در مسابقات معرفی نماید .

شرکت در این مسابقات برای تمامی تیم ها رایگان بوده و هرگونه موارد پیش بینی نشده بر اساس رای کمیته فنی مسابقات بررسی و تصمیم گیری خواهد شد .

لازم به توضیح است مسابقات طناب کشی قهرمانی شهرستان ارومیه جهت معرفی به مسابقات قهرمانی استان در مورخ 14/10/1400 با حضور نه تیم برگزار شد و تیم های دهیاری جلبر ، سایلنس و بالستان ضمن کسب مقام های اول تا سوم مجوز شرکت در مسابقات قهرمانی استان را نیز بدست آوردند .

علاقمندان به شرکت در این مسابقات میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09144467989 (اکبر نصیری رئیس کمیته طناب کشی استان ) تماس حاصل نمایند و یا به محل دفتر کمیته طناب کشی در ارومیه به آدرس خیابان ورزش ، سالن شش هزار نفری دورنالار یوواسی (سالن غدیر) دفتر هیات انجمن های ورزشی مراجعه نمایند .