معاون استاندار : نیروی انسانی ارزشمندترین منبع هر سازمان است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: اثربخشی و موفقیت یک سازمان تا حد قابل توجهی به تلاش و رضایت منابع انسانی آن مجموعه بستگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،جعفر ذوالفقاری در جمع همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی با اشاره به آگاهی از وضعیت اشتغال همکاران استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها و اقدامات صورت پذیرفته، افزود: افزایش توان معیشتی کارکنان مجموعه وزارت کشور در استان ضروری بوده و مطمئناً با تعامل و همکاری جمعی، می توان شاهد اتفاقات مثبت و کارآمدی در مجموعه شد.

وی نیروی انسانی را ارزشمندترین منبع هر سازمان معرفی کرده و یادآور شد: اثربخشی و موفقیت یک سازمان تا حد قابل توجهی به تلاش و رضایت منابع انسانی آن مجموعه بستگی داشته و ارتقای بهره وری و کارآمدی بیشتر نیروهای انسانی شاغل در استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها، می تواند در دستیابی به اهداف مدنظر اثربخش باشد.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداری آذربایجان غربی مسئوليت را يک امانت الهی در نظام جمهوری اسلامی دانسته و گفت: تاكيدات دين مبين اسلام و بخصوص كلام مولا علی بن ابيطالب (عليه السلام) ارزش مسئوليت در نظام را اسلامی بر ما آشكار مي كند و اين امانت الهی بايد در دست كسانی باشد كه خدمت بدون منت به خلق را اولويت زندگی اداری و شخصی خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: ترويج روحيه خدمتگزاری و مسئوليت پذيری و همچنين رعايت تقوا در تمامی شئونات اداری می بايست جزو برنامه های مديران باشد.

گفتنی است در اين جلسه “عباس اصلانی” به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری آذربایجان غربی و “علی منصوری” به عنوان مدیرکل اداره کل اداری و مالی استانداری آذربایجان غربی معرفی شد.