نشست شورای تعامل با روسای مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی

اولین نشست شورای تعامل با روسای مراکز آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی در سال جدید با دستور جلسه تشریح برنامه های کلی دانشگاه در سال ۱۴۰۱ برای حوزه های مختلف در محل واحد استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سهراب عبدالله زاده سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌غربی ضمن تشریح برنامه ها و رویکردهای جدید دانشگاه خواستار حرکت جهادی کلیه کارکنان در سال جدید شد.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه دانشگاه و مراکز آموزشی در ابعاد کمی و کیفی بر لزوم توجه بیشتر مراکز در امر برنامه ریزی جهت جذب حداکثری دانشجویان در سال جاری پرداخت و افزود: در این سال تمامی مراکز می بایست در حوزه دوره های کوتاه مدت با جدیت گام برداشته و شاهد افزایش اجرای این دوره ها در مراکز باشیم.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در ادامه از برداشتن قوانین و مقررات غیر ضروری آموزشی در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: برنامه چهار ساله دوره های مراکز در دانشگاه در حال تدوین می باشد.

 جواد صدقی معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز با ابراز تشکر از روسای مراکز آموزشی بابت کسب رتبه برتر کشوری در زمینه انتخاب واحد و صدور تائیدیه های تحصیلی در نیمسال گذشته، این موفقیت را حاصل تلاش جمعی مراکز آموزشی و کارکنان واحد استانی دانست.

وی در ادامه بر اهمیت نیاز آفرینی آموزشی و شناسائی نیازها و تقاضاهای پنهان آموزشی توسط مراکز تاکید کرد و از مراکز آموزشی خواست با تشکیل کارگروههای تخصصی در مراکز، نسبت به تدوین دوره های جدید در راستای ماموریت مراکز اقدام کنند.

در ادامه جلسه، کلیه روسای مراکز آموزشی استان گزارشی از آخرین وضعیت مرکز اعم از نحوه تشکیل کلاسهای حضوری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و نیز مشکلات و چالشهای پیش روی مرکز و راهکارهای جذب حداکثری دانشجو را ارائه کردند.

در پایان این نشست حسین عبداله فقه رئیس مرکز آموزش مهاباد ۱ با رای حاضرین به عنوان نماینده جدید روسای مراکز آموزش در شورای تعامل و همفکری دانشگاه انتخاب و از خدمات دکتر شیرزاد عباسیان نماینده سابق این شورا قدردانی شد.