نقش و جایگاه قشر کارگر برای مدیریت شهری بسیار ارزشمند و اثربخش است

شهردار ارومیه گفت: برنامه‌های مدیریت شهری در سایه تلاش کارگران زحمتکش عملیاتی می شود، کارگرانی که همواره در صف اجرا هستند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین مهدی زاده در مراسم جشنی که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در محل سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست برگزار شد با تبریک روز کارگر به تمام کارگران زحمتکش مدیریت شهری، بیان کرد: برگزاری چنین جشنی، بسیار مهم بوده و در روحیه پرسنل و خانواده‌های آنها تاثیر گذار خواهد بود.

وی با ابراز اینکه در کنار شما بودن افتخار بسی بزرگ است از همه کارکنان تلاشگر درخواست کرد که با حمایت و همراهی یکدیگر در رفع نواقصات تلاش کرده تا شاهد شهری بیش از پیش آباد باشیم.

شهردار ارومیه از تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارگران سازمان‌های پسماند، فضای سبز و عمران شهرداری تشکر کرد و گفت: این کارگران زحمتکش همواره در جامعه آبروی مجموعه مدیریت شهری را حفظ می‌کنند و قطعاً زحمات آنها ارزشمند، ستودنی و قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: بخشی از بدنه شهرداری ارومیه را جامعه کارگری تشکیل می دهد که نقش و جایگاه این قشر برای مدیریت شهری بسیار ارزشمند و اثربخش است.

دکتر مهدی زاده افزود: در تمام دنیا ارزشمندین و باشرافت‌ترین طبقات اجتماعی، کارگران جامعه هستند که اقتصاد جامعه با دستان پرتوان آنها می‌چرخد.

وی بیان کرد: برنامه‌های مدیریت شهری در سایه تلاش کارگران زحمتکش عملیاتی می شود، کارگرانی که همواره در صف اجرا هستند.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: مهمترین و پرارزش ترین پرسنل در مجموعه بزرگ مدیریت شهری، پرسنل تلاشگری است که بصورت یدی در همه شرایط به ویژه شرایط بحرانی بصورت شبانه روزی تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: تا زمانی که در سمت شهردار ارومیه در شهرداری هستم در رفاه این پرسنل زحمتکش تلاش خواهم کرد.