پیام تبریک مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مناسبت روز سیم‌بان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با ارسال پیامی، ۲۹ فروردین ماه ( ۱۸ آوریل)، روز جهانی سیمبان را به تمامی سیمبانان زحمتکش کشور و به خصوص سیمبانان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در پیام حسن‌بکلو چنین آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
برق لازمه رفاه و زندگی امروز می‌باشد که بی‌شک تامین بدون وقفه این انرژی حیاتی، بدون زحمات سیمبانان در تمامی بخش‌ها دست یافتنی نخواهد بود.

روز جهانی سیمبان فرصتی مغتنم برای تشکر و پاسداشت خدمات صادقانه و بی‌دریغ سیمبانان شریف و صبور ایران اسلامی به ویژه شرکت توزیع برق نیروی برق آذربایجان غربی بوده و بی‌شک سیمبانان سرمایه‌های ارزشمند انسانی و زمینه‌ساز دستیابی به اهداف کلان صنعت برق بشمار می روند.

سیم‌بانان با شایستگی و توانمندی مثال‌زدنی خود، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و پایدار در عرصه صنعت برق هستند و رسالت عظیم خدمت را جانانه به سرمنزل مقصود رسانده اند.

اینجانب از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران سیمبان که مایه فخر و مباهات برای شرکت هستند تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم به پشتوانه زحمات شبانه روزی این عزیزان و سایر همکاران بتوانیم خدماتی شایسته و در خور مردم ارائه نمائیم؛ از خداوند متعال توفیق بیش از پیش برای این تلاشگران  مسئلت دارم.

اکبر حسن‌بکلو
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی