کانون عاشیقهای حوزه هنری آذربایجان غربی «جشن فطر» را در شهرستان ارومیه برگزار کرد

کانون عاشیق های حوزه هنری آذربایجان غربی در آستانه حلول عید سعید فطر ویژه برنامه «جشن فطر» را در سالن صفی الدین ارموی شهرستان ارومیه برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در این برنامه که با حضور جمعی از شاعران و هنرمندان عرصه موسیقی عاشیقی شهرستان ارومیه برگزار شد، هنرمندان حاضر در مراسم قطعاتی از موسیقی عاشیقی در «مکتب ارومیه» را در وصف عید سعید فطر و ماه رمضان اجرا کردند.

علی عابدینی، علی کریمی، نورالدین علیزاده، نباتعلی علیزاده، علی اصغر عبداللهی، زلفعلی بابازاده، بهنام رضایی، عربعلی رحیمی، محمد محمود پور و چراغعلی جلالی هنرمندانی بودند که با شعر سرایی جمعی از شاعران از جمله ایرج بهزادنیا، ارشد ابراهیمی و داریوش صوفی این عید فرخنده را گرامی داشتند.

برنامه هفتگی کانون عاشیقهای حوزه هنری آذربایجان غربی از سال ۱۳۸۹ شمسی با حضور هنرمندان عاشیق استان و علاقمندان این موسیقی فاخر روزهای دوشنبه هر هفته در سالن صفی الدین ارموی شهرستان ارومیه برگزار می شود که از ابتدای سال جاری بعد از اجرای ویژه برنامه های «نوروز گاه و هفته هنر انقلاب اسلامی»؛ جشن فطر سومین برنامه ویژه این کانون فرهنگی و هنری در شهرستان ارومیه بود.