به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، قاسم جلیلینژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی اظهار کرد: از سه هزار و ۶۲۹ شکایت ثبت شده به سه هزار و ۶۱۹ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۱۰ مورد در دست اقدام است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب درپشتیبانی و ارائه خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه ۲۲.۱۸ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۹.۸ درصد و پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۸.۵ درصد ،سرویس های داخلی پست استان ۶.۶ درصد، خدمات مالکیت و سیم کارت تلفن همراه اول ۴.۶ درصد و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول ۳.۷۵ درصد و کیفیت سرویس تلفن همراه اول ۳.۶ درصد است.
وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات در مورد خدمات و سرویس های پست، پست بانک، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICP ها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
جلیلی نژاد تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
معاون برنامهریزی و توسعه محیط کسبوکار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آذربایجانغربی بهزودی به عنوان پایلوت اجرای استراتژی توسعه صنعتی کشور انتخاب میشود.
دامداران آذربایجانغربی با برگزاری آیین سنتی «قوچقاتما» در ماکو، بار دیگر یکی از آیینهای کهن منطقه را زنده کردند.
معاون عمران سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این سازمان خود را متعهد به مرمت و احیای بناهای تاریخی با رعایت کامل اصول ایمنی و پدافند غیرعامل میداند.
استاندار آذربایجانغربی گفت: با توجه به ظرفیتهای معدنی، مرزی و ترانزیتی، این استان میتواند به یکی از قطبهای تولید و صادرات کشور تبدیل شود.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه