به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، قاسم جلیلینژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی اظهار کرد: از سه هزار و ۶۲۹ شکایت ثبت شده به سه هزار و ۶۱۹ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۱۰ مورد در دست اقدام است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب درپشتیبانی و ارائه خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه ۲۲.۱۸ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۹.۸ درصد و پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۸.۵ درصد ،سرویس های داخلی پست استان ۶.۶ درصد، خدمات مالکیت و سیم کارت تلفن همراه اول ۴.۶ درصد و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول ۳.۷۵ درصد و کیفیت سرویس تلفن همراه اول ۳.۶ درصد است.
وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات در مورد خدمات و سرویس های پست، پست بانک، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICP ها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
جلیلی نژاد تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با فرماندار میرآباد، بر ضرورت توجه همزمان به توسعه زیرساختهای آموزشی و ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت در این شهرستان تأکید شد.
با محوریت پاسداشت عزت ملی و تقویت روحیه همبستگی، محفل ادبی «ایستاده برای ایران» در آذربایجانغربی برگزار شد.
جنگنده J-10 همچنان در حال ارتقاء است. شایعاتی درباره نسخه های احتمالی آینده با قابلیت های پنهانکاری (Stealth) جزئی، موتورهای قدرتمندتر (مثل WS-15) و سیستمهای آویونیک پیشرفته تر وجود دارد، که نشان می دهد این جنگنده در سال های آتی نیز در ناوگان چین باقی خواهد ماند.
در دیدار سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با دادستان مرکز استان، اقدامات موثر این اداره در تامین کالاهای اساسی طی جنگ ۱۲ روزه مورد تقدیر قرار گرفت و بر ادامه همکاریهای قضایی-تجاری تاکید شد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه