به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، قاسم جلیلینژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی اظهار کرد: از سه هزار و ۶۲۹ شکایت ثبت شده به سه هزار و ۶۱۹ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۱۰ مورد در دست اقدام است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب درپشتیبانی و ارائه خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه ۲۲.۱۸ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۹.۸ درصد و پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۸.۵ درصد ،سرویس های داخلی پست استان ۶.۶ درصد، خدمات مالکیت و سیم کارت تلفن همراه اول ۴.۶ درصد و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول ۳.۷۵ درصد و کیفیت سرویس تلفن همراه اول ۳.۶ درصد است.
وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات در مورد خدمات و سرویس های پست، پست بانک، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICP ها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
جلیلی نژاد تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
دبیرکل نهاد کتابخانههای عمومی کشور گفت: قصه، پلی میان نسلهاست که قوه تخیل را تقویت کرده و نور زندگی را در دل کودکان و نوجوانان روشن میکند.
دبیرکل نهاد کتابخانههای عمومی کشور گفت: ارتقای جایگاه کتابخانههای عمومی مستلزم همافزایی دستگاههای اجرایی و بهرهگیری از ظرفیت خیرین فرهنگی است.
اعضای شادروان ناصر نریمانی، بیمار ۴۵ ساله اهل شاهیندژ که دچار مرگ مغزی شده بود، برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا شد.
رئیس معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجانغربی گفت: سرشماری زنبورستانهای استان از پنجم تا هفدهم مهرماه امسال اجرا میشود.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه