به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، قاسم جلیلینژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی اظهار کرد: از سه هزار و ۶۲۹ شکایت ثبت شده به سه هزار و ۶۱۹ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۱۰ مورد در دست اقدام است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب درپشتیبانی و ارائه خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه ۲۲.۱۸ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۹.۸ درصد و پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۸.۵ درصد ،سرویس های داخلی پست استان ۶.۶ درصد، خدمات مالکیت و سیم کارت تلفن همراه اول ۴.۶ درصد و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول ۳.۷۵ درصد و کیفیت سرویس تلفن همراه اول ۳.۶ درصد است.
وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات در مورد خدمات و سرویس های پست، پست بانک، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICP ها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
جلیلی نژاد تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
نفوذ به عنوان یک مفهوم کلیدی در حوزههای امنیتی، سیاسی و اجتماعی، نقش مهمی در شکلدهی به رویدادها و تصمیمات جهانی ایفا میکند.
معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: طی ده ماهه سال جاری تعداد ۴۰ پروانه بهرهبرداری معدنی با سرمایهگذاری یک هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال صادر شده است.
بلایندیت یا "ملاقات کور"، پدیدهای است که در عصر دیجیتال به سرعت در حال گسترش است و به یکی از روشهای محبوب آشنایی، به ویژه در میان جوانان، تبدیل شده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۲۲۳ نفر از ثبت نام کنندگان برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر ثبت نام نهایی و قطعی شدند.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه