وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
امروزه با گسترش معضل اعتیاد در جامعه و پایین آمدن متوسط سن گرایش به اعتیاد در وهله اول نیاز است به منشأ تمایل جوانان به استفاده از مواد مخدر و افیونی بپردازیم.
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارش زمستانه برف از اواخر وقت روز چهارشنبه استان را با پیش بینی پوشش بین ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتری فرا می گیرد.
بهمناسبت ایام دهه فجر با حضور مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجانغربی پنج پروژه گردشگری در خوی به بهرهبرداری رسید.
سازمان توسعه تجارت ایران بخشنامهای را با موضوع اصلاح گروه کالایی گوهرسنگ ها از ۴ به ۲۵ و رفع ممنوعیت واردات گوهرسنگ ها ابلاغ کرد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه