وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از اجرای حکم قصاص نفس نامادری آوا دختر بچه ۴ ساله ارومیهای خبر داد.
مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برقراری تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به استقبال گسترده رانندگان از طرح رایگان گازسوز کردن خودروها گفت: این طرح موجب شده تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ خودرو در جنوب آذربایجانغربی به CNG مجهز شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تأکید بر نقشآفرینی بانوان در توسعه منطقه، گفت: حضور فعال زنان در عرصههای اقتصادی و اجتماعی میتواند موتور محرک پیشرفت ماکو باشد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه