وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
استاندار آذربایجانغربی با اشاره به جای خالی مگاپروژه در معادن استان، گفت: نیاز است مگاپروژه در حوزه معادن استان تعریف و ایجاد شود.
مدیر ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب از اهدای دو سری جهیزیه و دو دستگاه ویلچر برقی به نوعروسان و معلولان نیازمند این شهرستان با همکاری قرارگاه سازندگی و محرومیتزدایی حمزه سیدالشهدا خبر داد.
مدیرکل فرودگاههای آذربایجانغربی اعلام کرد: عملیات اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه ارومیه با انتقال ۲ هزار و ۲۶۷ نفر به جده به پایان رسید؛ به گفته وی، برنامهریزی برای بازگشت حجاج نیز آغاز شده و نخستین پرواز برگشت از پنجم تیرماه انجام خواهد شد.
در حالیکه آذربایجانغربی در آستانه برگزاری همایش مهم سرمایهگذاری است، موجی از حواشی، شایعات و بیثباتی های مدیریتی، عملکرد استاندار را به شدت زیر سؤال برده است؛ گویی تصمیمگیران اصلی نه در استانداری، بلکه در بیرون از آن نشسته اند!
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه