وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
فرمانده یگان حفاظت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان غربی از دستگیری یک حفار غیرمجاز در بافت تاریخی ارومیه خبر داد.
سرپرست جهاد کشاورزی آذربایجانغربی از تأمین پایدار کالاهای اساسی خبر داد و گفت: با نظارت مستمر و همکاری مردم، بازار استان در شرایط جنگ تحمیلی کاملاً پایدار و مطلوب بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی با اشاره به افزایش بیسابقه دمای هوا، از مردم خواست با صرفهجویی در مصرف برق، از اعمال خاموشیهای گسترده جلوگیری کنند و از راههای اطلاع از برنامه خاموشی مطلع باشند.
رئیس سازمان اورژانس آذربایجان غربی گفت: یک دستگاه خودروی سواری رانا از مسیر اصلی و برخورد با عابران پیاده، بامداد پنجشنبه، حادثهای تلخ و مرگبار در جاده ارومیه – سلماس رقم زد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه