وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان آذربایجانغربی از اخذ سند مالکیت برای ۴۷۴/۴۵ هکتار از بستر رودخانهها و تالابهای این استان در سالجاری خبر داد.
در سال جاری انجام دو هزار و ۵۹۰ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق در اذربایجان غربی منجر به تشکیل بیش از ۵۰۰ پرونده تخلف شده است.
معاون صنایع کوچک و عضو هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجانغربی گفت: طی سال جاری، ۲۹ واحد راکد صنعتی که در این شهرک مستقر هستند احیا و به مدار تولید بازگشته است.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه میاندوآب گفت: تاکنون ۹ هزار و ۵۰۰ خودرو عمومی جنوب استان با نصب مخزن و کیت مخصوص دوگانه سوز شده اند.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه