وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
مجری نظارت و ساماندهی استخراج رمزارز شرکت توانیر از پرداخت ۸ میلیارد تومان پاداش به معرفیکنندگان ماینرهای غیرمجاز خبر داد.
آذربایجانغربی در سال گذشته با ثبت ۳۸ مورد اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی، یکی از استانهای پیشرو در فرهنگسازی اهدای عضو در کشور بود.
فرمانده انتظامی میاندوآب، از دستگیری دو سارق سابقهدار و یک مالخر اموال مسروقه و کشف ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
رئیس کل دادگستری آذربایجانغربی، در پی افزایش موارد رانندگی خطرناک و ایجاد ناامنی در شهرهای استان، نسبت به برخوردهای شدید و بازدارنده با رانندگان خاطی هشدار داد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه