۲۱ تیرماه، آخرین زمان ثبت‌نام والدین برای سرویس مدارس در سامانه سپند

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اظهار کرد: ۲۱ تیرماه، آخرین زمان ثبت‌نام والدین برای سرویس مدارس در سامانه سپند است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، فخرالدین معصوم‌زاده از تمدید زمان ثبت درخواست والدین دانش‌آموزان برای سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد و گفت: بر اساس ماده ۲۷ آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزی هیأت وزیران و به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش‌آموزی، والدین موظفند تا ۲۱ تیرماه اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند کنند.

وی با تاکید بر اینکه که عدم ثبت‌نام در سامانه موجب عدم بهره‌مندی از سرویس مدارس در سال جاری می‌شود، افزود: بنا بر درخواست والدینی که نسبت به تغییر و جابجایی مدارس دانش‌آموزان موفق به ثبت‌نام در سامانه سپند نشده‌اند آخرین مهلت ثبت درخواست جهت تعیین سرویس مدارس تا ۲۱ تیرماه سال جاری تمدید شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه بیان کرد: ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۶ هزار درخواست سرویس مدرسه توسط اولیاء دانش‌آموزان در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی(سپند) ثبت شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از جمله ویژگی‌های سامانه سپند به دسترسی کامل به اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.