آئین تجلیل از صادر کنندگان نمونه آذربایجان غربی برگزار می شود

مراسم تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان آذربایجان غربی با حضور مقامات استانی، تولید کنندگان، تجار و فعالان اقتصادی استان در محل اتاق بازرگانی استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،عبدالحمید سرتیپی سرپرست اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: صادر کنندگان نمونه استان مطابق فرم ها ابلاغی از سوی سازمان توسعه تجارت کشور و با توجه به صادرات انجام شده از سوی واحدهای تجاری و تولیدی صنعتی انتخاب شده اند.

وی افزود: قرار گرفتن استان آذربایجان غربی در کاریدور صادراتی کشور بخصوص استقرار پایانه های صادراتی در استان و همچنین تنها راه دسترسی زمینی به بازارهای اروپایی موجب رشد صادرات از این استان شده است و باید از این فرصت مرزی بودن استان در راستای ارتقاء شاخص های اقتصادی استان کرد.

سرتیپی تصریح کرد: تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی امروزه مبارزان سنگر جهاد اقتصادی هستند که علیرغم همه مشکلات داخلی و خارجی، این سنگر را حفظ کرده و موجب بی اثر شدن بخش عمده تحریم های ناعادلانه دشمنان علیه کشور شداند.

سرپرست اداره کل صمت آذربایجان غربی تأکید کرد: تولیدکنندگان استان در شرایطی که می توانستند با سرمایه گذاری در بخش های دیگری به سود بیشتری دست پیدا کنند با ایثار و از خودگذشتگی، زمینه اشتغال خیل عظیمی از جوانان این خطه را فراهم آورده اند و این موضوع قابل تقدیر است.

آئین تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان آذربایجان غربی، روز سه شنبه مورخ 31 خرداد 1401 ساعت 10 صبح در محل اتاق بازرگانی استان با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار و از 16 صادر کننده به عنوان برگزیده و یک نفر به عنوان شایسته تقدیر تجلیل خواهد شد.