آزمایشگاه دنا از سرعت و دقت بالا در جوابدهی آزمایش ها برخوردار است / ارائه خدمات رایگان به بیماران بی بضاعت

موسس و مسئول فنی آزمایشگاه دنای ارومیه از برخورداری آزمایشگاه دنا در دقت و سرعت بالا در جوابدهی به آزمایش مراجعه‌کنندگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری قارتال نیوز، دکتر آرش فیضی در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: این آزمایشگاه در سال ۱۴۰۰با هدف خدمت رسانی به هم استانی های عزیز راه اندازی شده است.

دکتر فیضی افزود: تمامی دستگاه های موجود در آین آزمایشگاه از بهترین برندهای آلمانی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه، برای دسترسی سهل شهروندان به این مرکز آزمایشگاه در طبقه همکف راه اندازی شده است ادامه داد: همچنین پارکینگ رایگان نیز در اختیار مراجعین به این مرکز قرار گرفته است.

موسس و مسئول فنی آزمایشگاه دنا تصریح کرد: این مرکز دارای سرعت و دقت بالا در جواب دهی بوده و تاکنون هیچ گونه مشکلی در این مورد برای مراجعه کنندگان بوجود نیامده است.

فیضی، ادامه داد: با توجه به نظر سنجی های مختلف از مراجعه کنندگان این مرکز، تاکنون هیچ گونه نارضایتی و شکایتی از این مرکز نشده است اگر اعتراضی هم باشد تمام و‌کمال پاسخگو هستیم.

به گفته وی، این آزمایشگاه تنها آزمایشگاه در استان است که در همان روز جواب آزمایش را ارائه می دهد.

فیضی همچنین به دیگر امکانات این آزمایشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: تعدادی از آزمایش های که در آزمایشگاه های سطح استان امکان بررسی آنها وجود ندارد در این مرکز انجام می شود.

وی همچنین از فعالیت این آزمایشگاه در آزمایش بیماران سرطانی خبر داد و گفت: پس از راه اندازی این مرکز دیگر لزومی به اعزام بیماران سرطانی برای نمونه گیری و آزمایش به تهران و تبریز نیست.

موسس و مسئول فنی آزمایشگاه دنا از طرف قرارداد بودن این آزمایشگاه با تمامی بیمه های تکمیلی خبر داد و گفت: در این مرکز برای مراجعه کنندگانی که از بیمه تکمیلی برخوردار هستند تمانی خدمات رایگان ارائه می شود و دیگر نیازی به ارایه فاکتور وجود ندارد

فیضی همچنین از ارائه خدمات رایگان به بیماران بی بضاعت در این مرکز خبر داد و گفت: در برخی موارد بیماران بی بضاعت از خدمات رایگان این ازمایشگاه بهرمند می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به مرزی بودن استان و دوری از مرکز کشور امکان تردد برای بیماران به تهران سخت بود با راه اندازی این مرکز دیگر نیازی به اعزام بیمار نبوده و تنها نمونه آزمایش بیمار توسط این مرکز به تهران ارسال شده و در کوتاه ترین زمان ممکن جواب آن تحویل مراجعه کننده می شود.

وی با اشاره به اهمیت زمان برای بیماران سرطانی تاکید کرد:در این مرکز جواب آزمایش های بیماران سرطانی طی ۷۲ساعت کاری آماده می شود که این زمان برای یک بیمار سرطانی زمان حیات طلایی به حساب می آید.

به گفته فیضی، هزینه های ارسال نمونه و جوابدهی، بسیار پایین تر از هزینه های اعزام و هزینه کرد زمانی آن برای بیمار است.