آغاز به کار جمعیت هلال احمر شهرستان چهاربرج

فرماندار شهرستان چهاربرج در بازدید از ساختمان جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: آغاز به کار اداره جمعیت هلال احمر در این شهرستان یک کار جهادی بود.

به گزارش خبرنگار قارتال نیوز از چهاربرج ، فرماندار شهرستان به همراه ، بخشدار ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان چهاربرج از ساختمان جمعیت هلال احمر بازدید و به البرز منصوری به عنوان اولین رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تازه تاسیس چهاربرج تبریک گفتند.

فرماندار چهاربرج در این بازدید گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته هم جمعیت هلال احمر در این شهرستان راه اندازی شد و هم سرپرست آن معرفی شد.

قادر حبیبی از اهتمام جدی رئیس جمعیت هلال احمر در راه‌ اندازی ساختمان هلال احمر در این شهرستان تقدیر کرد و گفت:آغاز به کار جمعیت هلال احمر شهرستان چهاربرج یک کار جهادی بود که بلافاصله بعد از حضور آقای البرز منصوری استارت خورد و امروز شاهد اجرایی شدن آن هستیم.

به گفته فرماندار چهاربرج، فعالیت جمعیت هلال احمر یکی از نیاز های مهم و اساسی شهرستان چهاربرج بود و جای خالی آن در طول این سال‌ ها احساس می‌ شد.

لازم بذکر است شهرستان چهاربرج مرز بین استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است که در سال ۱۴۰۰ پس از تصویب هیئت دولت طبق تقسیمات کشوری از بخش مرحمت آباد به شهرستان چهاربرج تبدیل گردید.