آغاز عملیات تنظیف و پاکسازی کانال و مسیل های خیابان ابوذر ارومیه

مدیر منطقه دو شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی لایروبی کانال واقع در خیابان ابوذر توسط معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه دو در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، امیر مختارزاده بیان کرد:با شروع فصل بارندگی و به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر، هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی، همچنین در راستای رضایتمندی شهروندان و کنترل و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی پاکسازی و لایروبی کانال های سطح منطقه امری اجتناب ناپذیر تلقی میشود، که هرگونه بی توجهی به لایروبی کانال ها و مسیل ها، در مواقع بحرانی میتواند منجر به حادثه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروهای خدوم خدمات شهری و اجرایی، طبق برنامه ریزی های انجام یافته و اولویت بندی ها، به طور مداوم و منظم لایروبی کانال های سطح شهر انجام می شود، تا هیچ گونه مشکلی از نظر آب گرفتگی در معابر سطح حوزه برای همشهریان عزیز پیش نیاید.

مختارزاده گفت: عوامل این مجموعه همواره آمادگی کامل برای مقابله با وقوع سیلاب های احتمالی در سطح شهر را داشته و با خاکبرداری و لایروبی کانال ها و مسیل ها از بروز سیلاب پیشگیری خواهند نمود.

مدیر منطقه دو در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی شهروندان انتظار میرود جهت یاری رساندن به عوامل خدمات شهری در بحث نظافت سطح منطقه از ریختن زبانه و نخاله های ساختمانی در جوی ها و کانال های آب خودداری کنند، تا در مواقع بارندگی دچار آبگرفتگی در معابر نباشیم.