آقایان نماینده، شما قانون‌گذارید نه قاضی!

اشخاصی که خود را نماینده مردم ارومیه میدانند و امروز ادای دایه مهربانتر از مادر درمی‌آورند و فوت کودک معصوم و بی‌گناه سه ساله را ابزار شوآف انتخاباتی خود کرده‌اند، چرا در دو سال گذشته از عمر شورای شهر ششم با وجود دعوت‌های رسمی مکرر در صحن شورا حاضر نشده اند و حق و‌ حقوق مردم ارومیه را پیگیری نکرده‌اند؟!

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ، آقایان نماینده شماهایی که شهر و شورا را ارث پدرخوانده خود می‌دانید اگر برای مردم ارزش قایل بودید برای پیشگیری از چنین رخدادهایی، تعامل با پارلمان شهری ارومیه را در اولویت قرار می‌دادید. نه اینکه در بزنگاهها، همچون گرگ‌ه‌ای زخمی به جان مدیریت شهری بیفتید.

شهر ارومیه اگر تا به امروز متضرر شده‌است بخاطر نمایندگانی است که حاضرند بخاطر سبد رای‌شان دست به هر بداخلاقی بزنند!

باور کنید آن خانواده داغدار است، مرهم نمی‌شوید، نمک روی زخمشان نپاشید. محض رضای خدا از دستاویز قرار دادن مرگ یک کودک برای مطامع سیاسی و انتخاباتی‌تان دست بکشید.

شما قانون‌گذارید نه قاضی؛ اجازه دهید حالا که دستگاه قضا و دادستانی به موضوع ورود کرده‌اند خودشان با مسببان و خاطیان برخورد کنند.

دستگاه قضا که ثابت کرده بدون هیچ اغماضی با ترک‌فعل‌ها، اهمال کاری‌ها و‌ تضییع‌کنندگان بیت المال و حقوق عمومی برخورد قاطعی می‌کند و لازم باشد وانت وانت پرونده تشکیل داده و ماهها بررسی می‌کند، یقین بدانید به این مورد هم با جدیت رسیدگی خواهد کرد.

لطفا شما رای خود را به خون آن طفل معصوم آغشته نکنید، در چارچوب وظایف خود عمل کنید و این یک ‌مورد را به دستگاه قضا بسپارید!