آماده سازی هتل های ارومیه برای میزبانی از ۱۸ تیم والیبال آسیایی

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اظهار داشت: به منظور اسکان بیش از 900 ورزشکار و اعضای کادر فنی تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی مردان والیبال آسیا هتل های 4 و 5 ستاره ارومیه آماده سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رضا حیدری در خصوص اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در خصوص معرفی بناها و آثار تاریخی استان، برای ورزشکاران و توریست ها گفت: برای معرفی بنا ها و جاذبه های گرشگری و تاریخی استان در سطح شهر اطلاع رسانی هایی در قالب قرار دادن استند و بنر صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین بسته های تبلیغاتی حاوی نقشه های گردشگری، کتابچه معرفی استان به همراه سی دی به عنوان هدیه و سوغات به ورزشکاران تقدیم خواهد شد.
حیدری با اشاره به بازرسی همه روزه اماکن و هتل های اقامتی در طول مسابقات، افزود: تمامی هتل ها تحت نظارت کیفی و قیمتی هستند و توجیه های لازم جهت پذیرش ورزشکاران و تماشاگران انجام شده است.

وی ادامه داد: قیمت های هتل ها هیچگونه افزایشی نداشته و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان برای تیم ها و تماشاگران تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: در محل هتل ها جایگاه ویژه ای برای برگزاری نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی در نظر گرفته شده تا توریست ها و ورزشکاران با محصولات استان آشنا شوند.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مسافران می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا تخلف با سر شماره ۰۹۶۲۹ تماس گرفته و شکایت های خود را ثبت کرده تا اداره کل ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی های لازم را بعمل آورد.