آمادگی شهرستان ارومیه برای استقبال از مسافران نوروزی

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ارومیه، ١٣ اسفند ماه به ریاست عماری، فرماندار ارومیه و با حضور نمایندگان سایر دستگاه های مربوطه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، عماری با اشاره به وجود جاذبه های بکر و گردشگری شهرستان ارومیه بر ضرورت آماده سازی هتل ها، مسافرخانه ها، مدارس، نمازخانه ها، پارک ها، مساجد و سالن های ورزشی جهت اسکان مهمانان  نوروزی تاکید کرد و گفت: شهرداری ها، دهیاران و بخشداران نسبت به زیباسازی معابر، رنگ آمیزی بلوارها، فضاسازی شهر، پارک ها و معابر شهری و روستایی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان ارومیه افزود: با توجه به مقارن شدن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان پیش بینی می شود سفر مهمانان نوروزی به شهرستان زودتر آغاز شود و یا اینکه گردش در شهر بعد از افطار صورت گیرد، ضرورت‌ دارد فضای شهرستان پیش از موعد مقرر آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی شود.

در این جلسه مقرر گردید کلیه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط از جمله نیروی انتظامی، مدیریت بحران، هلال احمر، صنعت و معدن و تجارت و … در ایام نوروز، ضمن آمادگی کامل، نسبت به انجام وظایف محوله بپردازند.

در ادامه هریک از نمایندگان دستگاه های اجرایی شهرستان به تشریح برنامه های پیش بینی شده خود پرداختند و تصمیمات لازم در خصوص اقدامات دستگاه های اجرائی و برنامه های ستاد اجرائی خدمات سفر در ایام نوروز ١۴٠٢ اتخاذ شد.