آموزش حضوری منجر به ارتقاء کیفیت آموزش می شود

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در بازدید از مدارس ناحیه یک ارومیه گفت: آموزش حضوری منجر به ارتقاء کیفیت آموزش در سطح مدارس و تحقق عدالت آموزشی می شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مدیر کل آموزش و پرورش استان با همراهی مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه صبح امروز از دبیرستانهای شهید فاسونیه چی و عرفا ناحیه یک ارومیه بازدید کردند.

جوادجنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این بازدید اظهار داشت: معلمان آذربایجان غربی در دوران شیوع گسترده ویروس کرونا با تلاش مضاعف در بستر مجازی مانع از ایجاد وقفه آموزشی برای دانش آموزان شدند و اکنون با نظر ستاد ملی کرونا در سنگر آموزش حضوری تلاش می کنند.

وی گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون و در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی و استفاده مستمر از ماسک می‌توان به شکل سابق به آموزش حضوری بازگشت و با در نظر داشتن موارد مذکور به کنترل بیماری کمک نمود و محیطی ایمن را برای آموزش فراهم ساخت.

جنگی ادامه داد: برای بازگشت به ارتقای کیفیت آموزش و تحقق آموزش کامل در مدارس علاوه بر کادر آموزشی مدارس و رابطین سلامت نیاز به همکاری والدین و خود دانش آموزان داریم تا بتوانیم ضعف‌های موجود در آموزش مجازی را جبران کرده و به شرایط عادی آموزش حضوری بازگردیم.