آگهی/ فروش خطوط تولید زغال صنعتی در شهر ارومیه

فروش خطوط تولید زغال کبابی - بافوری، زغال فشرده و زغال جمجمه ای با قیمت بسیار مناسب برای ایجاد کسب و کار پر سود در شهرستان ارومیه انجام می پذیرد.

کارگاه تولید زغال صنعتی در شهر ارومیه اقدام به فروش خطوط تولید خود کرده است، مشخصات کامل بهمراه عکس ها را میتوانید در پایین همین آگهی مشاهده نمایید.

علاقمندان جهت استعلام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند همه روزه با شماره تماس (۰۹۳۳۰۴۱۵۷۵۴ آقای مهاجر ) تماس حاصل نمایند.

آدرس: ارومیه روستای یورقون آباد، کوچه جنب کارخانه سیب نوش، جنب کارخانه آذرلعاب.

۱- مشخصات و عکسهای خط تولید زغال کبابی و بافوری

۴ کوره ۱۵هزار لیتری بهمراه ۴ مشعل ۵تا ۷ ایران رادیاتور ( نو و بدون استفاده) و چهار تابلوی برق نصب شده

قیمت : یک میلیارد تومان

 

۲- مشخصات و عکسهای خط تولید زغال فشرده

خط تولید زغال فشرده شامل؛ ۶ عدد کوره ( ۴ کوره کارکرده و ۲ کوره در حد نو)_ ۶ تابلوی برق _ ۶ مشعل ایران رادیاتور ۳ تا ۵ در حد نو ( ۱الی ۲ ماه کارکرده است) _ سه دستگاه اکسترودر ( ۲ دستگاه کارکرره و یک دستگاه در حد نو )_ مشعل جهنمب ۳ تا ۵ ایران رادیاتور_ ۱ عدد مکنده_ ۱عدد دستگاه خورد کن بهمراه یک دستگاه برش ذغال و یک عدد قیف.

قیمت: یک میلیارد تومان

۳- مشخصات و عکسهای خط تولید زغال اسکلتی دستگاه ذغال جمجمه ای ( همه اقلام نو و اکبند می باشند)

خط تولید زغال اسکلتی دستگاه زغال جمجمه ای شامل؛. یک  دستگاه آسیاب، بک دستگاه هم زن، یک دستگاه یخچال فریزر، یک عد میز ویبره، ۲۰۰ قالب سیلیکونی- یک دستگاه خشک کن

قیمت: ۴۰۰ میلیون تومان


۴- علاقمندان به خرید این خطوط تولید توجه داشته باشند که در کنار دستگاه های اصلی این خصوص اقلام دیگری برای خط راه اندازی این خطوط تولید شامل مواد اولیه ، کارتن  جعبه بسته بندی تکی، چوب، خاک اره، چهارچرخ حمل و نقل ،مقداری زغال اماده بسته بندی شده در انبار و … نیز موجود هستند که با توجه به براورد اولیه قیمت کارشناسی این اقلام نیز مبلغ فروش یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

بخشی از عکسهای سایر اقلام ذکر شده :