اتخاذ تدابیر لازم در جاده‌های تردد زائران اربعین حسینی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی از انتخاب مسیرهای امن و کوتاه منتهی به مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سیدمحسن حمزه‌لو در نشست مشترک با فرماندار شهرستان پیرانشهر به اولویت‌بندی محورها، تحلیل شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای و نحوه کنترل تقاطع‌ها اشاره کرد و افزود: دو مسیر پدافندی منتهی به پایانه مرزی تمرچین آماده‌سازی می‌شود و تسطیح این مسیرهای اضطراری در روزهای آینده به اتمام می‌رسد.

رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان اظهار نمودند علاوه بر آمادگی کامل خانواده وزارت راه و شهرسازی در استان تمامی منابع و ماشین‌آلات شرکتها و گروه‌های راهسازی در اختیار ستاد اربعین هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل گروه‌های راهسازی در جاده‌های جنوب استان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: عملیات راهسازی در قطعه‌های ١و٢ بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین در حال انجام است و ۴ کیلومتر از سمت نقده و ۴ کیلومتر از سمت پیرانشهر از این مسیر جهت تردد آسان زائران در روزهای آینده آسفالت و بازگشایی می‌شود.

حمزه‌لو ادامه داد: با مساعدت اداره کل راهداری نصب نیوجرسی در بزرگراه نقده، پیرانشهر و تمرچین از سمت خروجی پیرانشهر نیز انجام می‌شود تا این مسیر ایمن‌سازی شود.