اجرای ٣٧٠٠ برنامه در ایام دهه فجر توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری ۲۲۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این عناوین بالغ بر ۳۷۰۰ برنامه را شامل می‌شود که با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ برگزار خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، تقی نجمی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری گرامیداشت دهه مبارک فجر از برگزاری ۲۲۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این عناوین بالغ بر ۳۷۰۰ برنامه را شامل می‌شود که با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ برگزار خواهند شد.

وی افزود: برگزاری پویش آتش زدن نمادهای صهیونیستی و استکباری در فضای مجازی، برگزاری یادواره‌های مختلف، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری جشنواره بین‌المللی سرود انقلاب از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌روند.

نجمی برگزاری نشست‌های بصیرتی، نهضت خدمات مؤمنانه و میزهای خدمت در مناطق کم‌برخوردار، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، ایستگاه‌های فرهنگی، نواختن زنگ انقلاب، اهدای جهیزیه به نیازمندان، ویزیت رایگان، پویش نذر خون و افتتاح چندین طرح عمرانی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد که به همت سپاه شهدا و کمیته‌های بسیج و نیروهای مسلح استان برگزار خواهند شد.