اجرای ۷۱ مورد حکم قضایی متجاوزین به حریم راه در یکسال گذشته

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان‌های میاندوآب ، باروق و چهاربرج از اجرای ۷۱ مورد حکم قضایی متجاوزین به حریم راه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،علیرضا اشرف زاده رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان‌های میاندوآب، باروق و چهاربرج با تشریح عملکرد این اداره در سال ۱۴۰۰ گفت : در سال گذشته ۲۱۵ تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها و ۲۵۹ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم در محور های مواصلاتی شهرستان های میاندوآب ، باروق و چهاربرج انجام شد.

وی افزود : در همین مدت ۳۶ عدد نرده حفاظ و قرنیز تعمیر و ۱۵۱ عدد تابلو و علائم جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی نصب شد.

اشرف زاده از نصب ۲۶ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر ۳۲ عدد گاردریل دیگر ، تعمیر و نصب ۷۶ عدد چراغ های هشدار چشمک زن، ۳۶ مورد تنقیه پل، ۱۹۶ مورد گشت های تلفیقی با پلیس راه، ۶۸ مورد انسداد دسترسی های غیر مجاز و نصب ۵۲ عدد نیوجرسی به عنوان سایر اقدامات انجام گرفته اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان میاندوآب ، باروق و چهار برج در سال گذشته یاد کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در سال گذشته همچنین ۶۰۵ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه صادر شد و ۷۱ مورد احکام قضایی در این خصوص اجرا گردید.

به گفته این مقام مسئول اجرای بالغ بر ۱۱ هزار مترمربع عملیات لکه گیری آسفالت، ایمن سازی و رفع و اصلاح ۶ نقطه پر حادثه ، ۱۴ مورد ساماندهی مبادی ورودی و خروجی پاسگاه‌های پلیس راه و ایست بازرسی ، تعمیر اساسی یک دستگاه پل بزرگ ، بازسازی و تعمیر ۱۱ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۹۲ کیلومتر خط کشی گرم و سرد نیز از دیگر اقدامات شاخص راهداری شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۰ را شامل می شود.