احتکار دارو در سردشت

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 30 هزار قلم انواع داروهای احتکار شده در شهرستان سردشت، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،سرهنگ ایرج حسن خانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقاديري قابل توجهي دارو توسط اشخاصی به هویت معلوم در یک باب انباری در سطح شهرستان سردشت، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقيقات اوليه موفق به شناسایي محل دپوي داروها شده و با هماهنگي مرجع قضائي طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسي از انبار شناسایی شده  30 هزار قلم  انواع  داروهای انسانی که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش داروهای کشف شده 750 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حسن خانی در پایان خاطرنشان کرد: برخی افراد سودجو با دپو داروهای مورد نیاز بیماران سعی در عرضه آن ها در بازار سیاه دارند که ما به این افراد هشدار می دهیم پلیس فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و به شدت با متخلفان برخورد خواهد کرد.