احداث ۳۵ واحد مسکن مددجویی در میاندوآب

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: از ابتدای امسال احداث ۳۵ واحد مسکن مددجویی با همکاری بنیاد مسکن و مستضعفان در میاندوآب در دست احداث است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرمست چوپان نژاد با بیان اینکه احداث مسکن مددجویی یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان و نیازمندان تحت پوشش است، اظهار کرد: در این زمینه از ابتدای امسال احداث ۳۵ واحد مسکن مددجویی با همکاری بنیاد مسکن و مستضعفان در میاندوآب، چهاربرج و باروق در دست احداث است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: احداث این مساکن مددجویی در مناطق روستایی در سه‌ ماهه نخست امسال شروع شده و به طور متوسط از ۶۰ درصد پیشرفت در احداث برخوردار هستند.

وی گفت: ۱۰ واحد از این مساکن مددجویی در قالب طرح ۱۰ هزار واحدی و با پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض توسط کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شوند.

چوپان نژاد تصریح کرد: ۱۰ واحد نیز در قالب طرح پنج هزار واحدی و با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب اظهار کرد: ۱۵ واحد دیگر نیز در قالب طرح ۴۰ هزار واحدی بنیاد مستضعفان و با پرداخت ۶۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شوند.

وی با بیان اینکه این واحدها به طور متوسط ۶۰ متر زیربنا دارند، افزود: از تمام عزیزان از جمله خیرین نیکوکار و بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان که در قالب این تفاهم‌نامه در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) برای احداث مسکن مددجویی تلاش می‌کنند، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.