مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

اخلاق مداری و حفظ حرمت معلمی اولویت آموزش و پرورش آذربایجان غربی است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اخلاق مداری و حفظ حرمت معلمی مهمترین سیاست و اولویت مسئولان آموزش و پرورش استان است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همکاران معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این دیدار اظهار داشت: بقا انقلاب اسلامی در گرو انتقال ارزشهای نظام به نسل‌های آینده با رویکرد گام دوم انقلاب و جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری است.

وی با تبریک هفته تربیت اسلامی خاطر نشان کرد: مربیان تربیتی سربازان سخت کوش و باورمند آموزش و پرورش در سنگر مدارس هستند که از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: تزکیه در فرآیند آموزش و پرورش یک عنصر کلیدی است، چراکه قلب دانش آموزان بابد تجلی انوار الهی باشد.

جنگی گفت: تدوین سیاست کاری، برنامه محوری و تلاش مضاعف در حوزه پرورشی منجر به تحول در این حوزه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اخلاق مداری و حفظ حرمت معلمی مهمترین سیاست و اولویت مسئولان آموزش و پرورش آذربایجان غربی است؛ افزود: ارتقا جایگاه آموزش و پرورش استان در شاخصهای آموزشی و پرورشی باید با ابتکار عمل و تلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: تسلط کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به آمار و اطلاعات و دستورالعمل های وزارتی و راهبری منسجم مناطق ۲۴گانه یک ضرورت است.