ارسال روزانه ۸ هزار پیامک خوشامدگویی به گردشگران آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی از ارسال پیامک‌های خوشامدگویی همراه با معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به مسافران نوروزی خبر داد و بر لزوم نظارت بیشتر بر خدمات رفاهی بین‌راهی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مرتضی صفری از ارسال روزانه بیش از ۸ هزار پیامک خوشامدگویی به همراه معرفی سایت جامع گردشگری استان برای خودروهای پلاک غیربومی خبر داد.

صفری در هفتمین جلسه ستاد خدمات سفر آذربایجان غربی که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های عضو، بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات کمیته‌های تخصصی و ارائه گزارش‌های دقیق تأکید کرد.

وی با اشاره به لزوم افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی گفت: متأسفانه در بازدیدهای میدانی شاهد عملکرد نامطلوب برخی مجتمع‌ها در زمینه سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه بوده‌ایم. در یک مورد خاص، قطع برق سرویس‌های بهداشتی در مسیر تکاب باعث شده بود مسافران بدون دریافت خدمات مجبور به ادامه مسیر شوند.

صفری آذربایجان غربی را یکی از مقاصد نوظهور گردشگری کشور خواند و افزود: این استان در شهریورماه سال گذشته جزو ۶ استان برتر مسافرپذیر کشور بود و برای اولین بار تمامی ظرفیت واحدهای اقامتی آن تکمیل شد.

در ادامه این جلسه، مهدی رستمی‌نژاد، مدیرکل دفتر فنی استانداری، بر لزوم تقویت نظارت‌های ایمنی جاده‌ای تأکید کرد و گفت: ادارات مربوطه باید خودروهای مجهز به چراغ گردان را در اختیار پلیس قرار دهند تا با حضور پررنگ‌تر، شاهد کاهش تصادفات باشیم.

وی همچنین بر نظارت بیشتر بر عملکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی و امدادخودروها تأکید کرد.