ارسال ۱۱۶ اثر به سومین جشنواره رسانه نگاران انقلاب آذربایجان‌غربی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی از ارسال ۱۱۶ اثر به سومین جشنواره رسانه نگاران انقلاب خبر داد و گفت: با نظر هیات داوران ۱۲ اثر انتخاب و حائز رتبه شدند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،علیرضا نوروزی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه نگاران انقلاب بیان کرد: زر و زور و تبلیغ سه مولفه اصلی قدرت در دنیا هستند که تبلیغ مهمترین اصل آن را تشکیل می دهد.

وی از رسانه و رسانه نگاران به عنوان بازوی نظام و لازمه قدرت گرفتن نظام نام برد و افزود: دولت و نظام نیز در صدد بهره مندی از این بازوان هستند.

نوروزی با اشاره به اهمیت رسانه ها در استان گفت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم اولین جشنواره رسانه ای در دولت جدید را استارت زدیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی افزود: ۱۱۶ اثر به سومین جشنواره رسانه نگاران استان ارسال شده بود که با نظر هیات داوران ۱۲ اثر برگزیده و حائز رتبه شدند.

وی افزود: در سال گذشته ۴۲۵ برنامه توسط اداره فرهنگ و ارشاد در سراسر استان اجرا شده است که امسال نیز همزمان با هفته هنر و ماه مبارک رمضان ۱۰۵ برنامه اجرا خواهد شد.

نوروزی به فراخوان شناسایی اصحاب رسانه استان اشاره کرد و گفت: بنابر دستور استاندار این فراخوان تا پایان فروردین ماه تمدید شده و اصحاب رسانه می توانند برای بهره مندی از حمایت های آتی در این طرح شرکت کنند.