استاندار آذربایجان غربی در پیامی 16 آذر روز دانشجو را گرامی داشت

محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجو؛ مصداق و تجلی بارز و عینی آگاهی، پویایی، بیداری فکری، سیاسی، اجتماعی، تاریخی و عنصر فعال و کنشگر استاندارجامعه است.

16 آذر روز دانشجو یادآور شهادت سه عزیز برومند وطن در قربانگاه استکبار ستیزانه دانشگاه است و یادآور آن که دانشگاه در این کشور نه تنها پایگاه توسعه علم و دانش، بلکه جایگاهی برای رویش اندیشه های مبارز در راستای آزادی، ظلم ستیزی، استقلال طلبی و عدالت گستری بوده است.

مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و رویش جوانه های انقلاب اسلامی از درخت تنومند دانشگاه و پیشتازی دانشجویان در کنار دیگر مبارزان گواهی دیگر از این جایگاه شامخ در این سرزمین مقدس است.

امروز نیز جامعه‌ دانشگاهی و دانشجویان اندیشه‌ورز ما در پرتو چراغ پر فروغ ۱۶ آذر، در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن و درخشان یعنی پیشرفت و آبادانی، تعالی و حاکمیت علم و اخلاق به صورت توامان منتهی می ‌شود، آینده‌ای که سرشار از عشق و امید، مبتنی بر کار جهادی، انقلابی و کرامت‌های انسانی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام دانشجو بویژه دانشجویان شهید گلگون کفن، این روز را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان غربی تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم در سایه همدلی و هم افزایی  در محیط‌های علمی و دانشگاهی در جهت پیگیری و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی، در راستای شکوفایی، رونق اشتغال و تولید و اعتلای بیش از پیش استان عزیزمان آذربایجان غربی گام برداریم.