استعفاهای سریالی در شهرداری شوط

چندی است که خبرهایی مبنی بر استعفای مسئولین بخش های مختلف شهرداری شوط بگوش میرسد و حتی سه عضو شورای شهر شوط نیز در نامه طرح سوال خود از شهردار علت استعفاهای مسئولین واحدهای شهرداری را جویا شده اند که در همین راستا گروه رسانه ای قارتال نیوز تصمیم گرفت جهت بررسی صحت و سقم موضوع به پیگیری این خبر بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، پیگیری های خبرنگار این رسانه نشان می دهد گویا تا به امروز علی عسگر جبارنژاد مسئول خدمات شهری در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ و اکبر هاشم زاده مسئول ماشین آلات در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ و صفر نجف زاده مسئول تاکسیرانی شهرداری در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۸ استعفای خود را تقدیم شهردار شوط نموده اند و مهران عباس زاده مسئول گلخانه شهرداری نیز امروز مورخ ۱۴۰۲/۷/۳ استعفای خود را تقدیم شهردار نموده اند که تا لحظه نگارش این خبر هیچکدام از این استعفاها مورد پذیرش شهردار شوط قرار نگرفته است.

نکته جالب ماجرا اینجاست که تمام استعفادهندگان منصوب زینالپور شهردار فعلی شهر شوط بوده اند که حال بنا به شرایطی پایان همکاری را بر استمرار آن ترجیح داده اند.

حال باید دید در آستانه سومین استیضاح شهردار شوط و با وجود استعفای ۴ نفر از مسئولین بخش های مختلف شهرداری، شورای شهر شوط چه تصمیمی برای آینده مدیریت شهری این شهر خواهد گرفت؟!!