اشتغالزایی جوانان شهر سرو در گرو بهره گیری از ظرفیت های بی بدیل این منطقه

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌بدیل شهر سرو و اشتغالزایی برای جوانان این شهر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، غلامحسین عماری با بیان اینکه شهر سرو بعنوان یک شهری مرزی دارای پتانسیل های بالایی در بخش های مختلف خصوصا حوزه های اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و دامداری… است، گفت: برنامه ریزی برای بهره گیری از این ظرفیت ها و اشتغال‌زایی پایدار می بایست بیش از پیش مورد توجه دست اندرکاران باشد.

عماری با تاکید بر رفع مسائل و مشکلات این منطقه بصورت زیرساختی، اظهار داشت: بی شک وجود شهرک های صنعتی متناسب با پتانسیل های منطقه و برنامه ریزی برای ایجاد مراودات اقتصادی مرزی می تواند تا حد زیادی در توسعه و بالندگی این منطقه و به تبع آن در شهرستان ارومیه و استان آذربایجان غربی داشته باشد.

فرماندار ارومیه حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در شهر سرو را مورد توجه قرار داد و گفت: طبیعی است که حضور مسئولان در این منطقه و آگاهی از چالش ها و مشکلات می تواند در بهبود روند این منطقه و رفع کاستی ها تاثیرگذار باشد.

وی از نمازگزاران و اهالی شهر سرو خواست تا با ایجاد ارتباطات بیشتر با مسئولین این شهر، فرمانداری ارومیه را در شناسایی و حل و رفع چالش های این منطقه یاری کنند.