اشتغال مستقیم ۶۰نفر در کارخانه نورد لوله خاورمیانه آذربایجان غربی/ برای راه اندازی خط سوم نیاز به تسهیلات داریم

مدیر عامل کارخانه نورد لوله خاورمیانه با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰نفر بصورت مستقیم در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند گفت: نیازمند تسهیلات هستیم تا خط تولید سوم را راه اندازی کنیم.

مرتضی دهقان درست در گفت و گو با خبرنگار قارتال نیوز، بیان کرد: شرکت نورد لوله خاورمیانه با تولید انواع لوله‌های درزدار فولادی با جوش اسپیرال بعنوان بزرگترین کارخانه در شمالغرب کشور فعالیت دارد.

دهقان درست با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۱۲۵هزا تن انواع لوله را دارد گفت: تولیدی های این واحد تولیدی در سایزهای مختلف ۵۰۰ تا سه هزار میلی‌متر است .

وی با اشاره به میزان اشتغال این تولیدی اضافه کرد: در این واحد ۶۰ نفر مشغول به کار هستند و در صورت راه‌اندازی ۲ خط اسپیرال و سالن پوشش دهی تا ۱۲۰ نفر قابل افزایش است که برای فراهم ساختن این بستر نیاز به تسهیلات بانکی داریم.

وی دغدغه اصلی این کارخانه را راه اندازی خط سوم و افزایش تولید عنوان کرد و گفت: پرداخت تسهیلات یکی از اصلی‌ترین‌ خواسته ما است تا ضمن رشد اشتغال کارخانه، سهم بازار خود را نیز ارتقا دهیم.

مدیر عامل کارخانه نورد لوله خاورمیانه تصریح کرد: با راه اندازی شیفت شب کارخانه و خط سوم تولید بطور مستقیم برای ۱۲۰نفر و غیر مستقیم ۲۰۰نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

گفتنی است؛ کارخانه نورد لوله خاورمیانه صدمین ایستگاه یکشنبه های تولید استاندار آذربایجان غربی بود محمد صادق معتمدیان به همراه هیات همراه در صدمین برنامه یک شنبه های تولید روز گذشته از این کارخانه بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات این واحد تولیدی آشنا شدند.