اعزام ۸۳۰۰ نفر از میاندوآب به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: امسال بیش از هشت هزار و ۳۰۰ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور شمال غرب از میاندوآب، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ ریزی های انجام‌گرفته، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: این تعداد زائر بر اساس زمان‌بندی انجام‌گرفته در قالب چهار مرحله به مناطق عملیاتی اعزام و از این مناطق بازدید می‌کنند.

وی گفت: زائران اعزامی در قالب این کاروان‌ها از مناطق عملیاتی در شهرستان میاندوآب، ارومیه و شمال غرب کشور بازدید می‌کنند.

مؤدبی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد شهرستانی اردوهای راهیان نور به ریاست فرمانداری، تصریح کرد: همه ما در قبال خون شهدا وظیفه داشته و باید دست به دست هم داده و شرایطی را فراهم کنیم تا نسل امروزی با رشادت‌های این عزیزان آشنا شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت و زمینه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نسل اول انقلاب به نسل‌های امروزی است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، افزود: جوانان و نسل امروزی از این طریق با حضور در مناطق عملیاتی با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند.