افتتاح مدرسه خیریه شهدای حمل و نقل شهرستان خوی

مدرسه خیریه شهدای حمل و نقل شهرستان خوی با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، پروژه خیرساز مدرسه سه کلاسه شهدای حمل و نقل در شهرستان خوی به همت خیرین کانون حمل و نقل کشور و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و پس از زلزله و تخریبی ناشی از آن در شهرستان خوی به‌بهره برداری رسید.

مهرداد حمداللهی مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در مراسم افتتاحیه مدرسه شهدای حمل و نقل شهرستان خوی گفت: جامعه حمل و نقل همچون سال گذشته در کنار مردم خوی خدمت خواهند کرد.

وی افزود: ساخت مدرسه شهدای حمل و نقل شهرستان خوی در جلسه ای که با استاندار محترم آذربایجان غربی برگزار شد، مورد تصویب و در کمتر از یک سال به بهره برداری رسید.

حمداللهی خاطر نشان کرد: جامعه حمل و نقل کشور و در راس آن کانون انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل بار دیگر نشان دادند که در همه مراحل و سختی ها و مشکلاتی که برای جامعه اتفاق می افتد در کنار مردم هستند و حضور پررنگی در بحران ها دارند.

مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از حاضرین و مردم کشور خواست تا در هر شرایطی کنار هم باشند و دست در دست همدیگر دهند تا شرایط پایداری به دست بیاوریم

مهرداد حمدالهی مدیرکل دفتر حمل و‌نقل کالا، جوادیان مدیرکل امور مالی و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رستمی رئیس هیئت مدیره کانون‌حمل و نقل کالای کشور، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی و ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای آذربایجان غربی در آیین افتتاح این مدرسه حضور داشتند.