افتتاح واحدهای صنعتی در آذربایجان غربی

واحد تولیدی کامپاند و ورق های پلیمری در ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه، معاون امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و مدیران دستگاه های اجرایی مورد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری قارنال نیوز، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر چند واحد صنعتی تولیدی با حضور مقامات استانی و شهرستانی در آذربایجان غربی با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

واحد تولیدی کامپاند و ورق های پلیمری با سرمایه گذاری ۴۳۰ هزار دلار و ۴۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین و ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید. با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد شد. این واحد قابلیت تولید ۲۰ هزار تن کامپاند و ۶ هزار تن ورق های پلیمری را در سال دارد .

همچنین در شهرستان بوکان نیز ۳ واحد صنعتی با حضور فرماندار، رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان و مسئولان ادارات شهرستان و محلی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفتند.

در این شهرستان واحد تولید انواع پروفیل با حجم سرمایه گذاری ۷۳۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر، واحد صنعتی تولید انواع شیشه های تزینی با حجم سرمایه گزاری ۵۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر و واحد صنعتی تولیدی قند و بسته بندی با سرمایه گذاری ۱۵۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۴ نفر افتتاح و وارد چرخه تولید شدند.

همچنین چندین واحد صنعتی تولیدی، معدنی و زیرساختی در ایام باقی مانده از دهه مبارک فجر با حضور مقامات استان و شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.