افتتاح کارگاه تولیدی قطعات ماشین آلات صنعتی همزمان با دهه فجر در میاندوآب

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر طرح تولیدی صنفی قطعات هیدرولیکی ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و قطعات پمپ هیدرولیکی با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان میاندوآب مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، اکبر اسدی، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر طرح تولیدی صنفی قطعات هیدرولیکی ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و قطعات پمپ هیدرولیکی با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان میاندوآب مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با کارآفرینی جوان موفق در روستای قره تپه و در زمینی به مساحت 500 متر مربع با سرمایه گذاری بیش از 3 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای 7 نفر احداث و به بهره برداری رسیده است.

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان میاندوآب بیان کرد: مشکلات پیشروی این واحد تولید صنفی برای توسعه و گسترش پایین بود توان برق مصرفی و حمایت مالی بانکی می باشد که بنا به پیشنهاد فرماندار میاندوآب در اولین جلسه رفع موانع تولید شهرستان مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

اسدی اضافه کرد: مواد اولیه واحد مذکور برای تولید قطعات صنعتی ، برنج آلیاژی و فولاد آلیاژی می باشد که سالانه 2 هزار عدد پمپ هیدرولیک و قطعات هیدرولیکی در این واحد تولید و روانه بازار مصرف خواهد شد.

سرپرست اداره صمت میاندوآب خاطرنشان کرد: هم اکنون در این شهرستان 194 واحد صنعتی با اشتغال زایی مستقیم برای 5 و 734 نفر در حال فعالیت می باشند که برای راه اندازی این واحد ها بیش از 10 هزار و 462 میلیارد ریال سزمایه گذاری انجام شده است.