در دهه فجر 1401 انجام خواهد شد؛

افتتاح ۱۰ واحد صنعتی تولیدی در آذربایجان غربی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر 10 واحد صنعتی، معدنی و زیرساختی با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،عبدالحمید سرتیپی گفت: بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۱۰ واحد صنعتی، معدنی و زیرساختی در استان با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: برای بهره برداری از این ۱۰ طرح صنعتی تولید بالغ بر ۳ هزار و ۵۲۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است که با افتتاح و بهره برداری از این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای ۶۸۴ نفر در استان فراهم خواهد شد.

سرتیپی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری واحدهای متعدد صنعتی و معدنی بخصوص در حوزه فرآوری صنایع معدنی در استان راه اندازی و به بهره برداری رسیده است که ۱۰ واحد صنعتی تولیدی دیگر در دهه فجر با حضور مقامات کشوری و استانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: امسال با عنایت مقام عالی استان و اجرای طرح خلاقانه یکشنبه های حمایت از تولید و بازدید میدانی از واحدهای صنعتی تولیدی با حضور فعال مدیران دستگاه های اجرایی که اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان می باشند، مرتفع ساختن مشکلات و موانع موجود در واحدهای صنعتی و احیاء واحد های راکد از اولویت های صنعت، معدن وتجارت استان بوده است.