افتتاح 101 پروژه گازرسانی روستایی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 101 پروژه گازرسانی افتتاح می شود که این پروژه ها هدیه شرکت گاز استان به مردم شریف آذربایجان غربی است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علیرضا شیخی، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 101 پروژه گازرسانی افتتاح می شود که این پروژه ها هدیه شرکت گاز استان به مردم شریف آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: برای پروژه های افتتاح شده در این ایام بالغ بر1120 میلیارد ریال هزینه شده است.

شیخی افزود: پروژه های گازرسانی در شهرهای استان با حضور مسئولین بلندپایه استانی، شهرستانی و مدیران شرکت افتتاح و کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 72 روستا در 7 شهر استان نیز به زمین زده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه هایی که کلنگ عملیات اجرایی آنها به زمین زده می شود تعداد 4 هزار و 450 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی در ادامه  72 روستایی که عملیات اجرای گازرسانی به آنها آغاز می شود را شامل 22 روستا در دو محور هشتیان و خوش آلان ارومیه عنوان کرد و افزود: مابقی شامل 17 روستای چالدران، 6 روستای سلماس، 6 روستای خوی، 6 روستای سردشت، 6 روستای بوکان و 3 روستای اشنویه می شود.

شیخی تصریح کرد: برای پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود اعتباری بالغ بر 1690میلیارد ریال برآورد شده است.