امحاء بیش از 3 تن مواد مخدر در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از امحا بیش از 3 تن مواد مخدر در ارومیه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از امحا بیش از 3 تن مواد مخدر در ارومیه خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر با هدف نشان دادن اقتدار نیروهای انتظامی و اقدامات ناجا، به تصویر کشیدن تلاش های شبانه روزی ماموران جان بر کف انتظامی و احساس امنیت و آسایش بین مردم امحا شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۷۷۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

خرم نیا با بیان اینکه امسال آمار کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش نشان می‌دهد، افزود: برخورد قاطع با قاچاقچیان، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در ارتقا امنیت اجتماعی و پاسداری از سلامت جوانان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۰ هزار و ۵۵۵ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده اند، بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر مردم با پلیس برای مقابله گسترده‌تر سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: شماره تلفن‌های ۱۹۷ و ۱۱۰ آماده دریافت گزارشات مردم در امر مبارزه با انواع مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: امسال خوشبختانه هیچگونه شهید یا جانباز در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان نداشته ایم.