امدادرسانی هلال‌احمر استان به ۱۸۵ فرد گرفتار در برف و کولاک

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی ۶۷ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد ۱۸۵ نفر در محور های مواصلاتی مزبور توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،امیر جعفرزاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان : با توجه به بارش برف وکولاک در محورها گفت: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان از ساعت ۰۹:۲۰دقیقه صبح ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ مبنی بر گرفتار شدن ۶۷دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی مزبور ، بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۶۷ خودرو به استعداد ۱۸۵نفر امداد رسانی کردند.

امیر جعفرزاده افزود: این عملیات امداد رسانی و رهاسازی تا ساعت ۰۶:۰۰دقیقه صبح ۱۴۰۱/۰۱/۰۱به طول انجامید و منابع انسانی بکار رفته در این عملیات شامل ۴ تیم امداد ونجات متشکل از ١٦ نفر( پرسنل و نجاتگر)و٢ دستگاه آمبولانس و يك دستگاه خودروي كمك دار امداد رسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود:تیم امداد نجات شهرستان ماکو با همکاری اورژانس و اکیپ راهداری یک خانم بیمار بدحال را در هوای برفی وکولاک منقطه قیرمیزیلخ ماکو،بعد از تلاش سخت و نفس گیر و مسیر گشایی اکیپ راهداری به بیمارستان فجر ماکو انتقال دادند.