انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان سردشت

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف 4 قبضه سلاح جنگي و شکاری غیر مجاز در شهرستان سردشت، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ  ایرج حسن خانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی به هویت معلوم در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان سردشت؛ بنا به حساسیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی؛ طی عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه با هوشیاری ماموران در نهایت در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان؛ تعداد 1 قبضه سلاح کلاشنیکف و 3 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی با تاکید به اینکه به منظور ارتقاء امنیت شهروندان، کشف و جمع آوری سلاح غیرمجاز در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: در این خصوص 4 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حسن خانی در پایان با اشاره به اینکه انتظامی استان در راستاي مبارزه با قاچاقچيان، اقدامات و برنامه هاي ويژه و خاصي را سرلوحه كاري خود قرار داده و اجازه جولان و فعاليت به اشرار مسلح و قاچاقچيان را در سراسر استان نخواهند داد؛ از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اينگونه موارد سريعا موضوع را با پليس از طريق سامانه 110 در ميان بگذارند.