اهمیت صندوق امانات بانک ها در جلوگیری از سرقت اموال و اشیاء قیمتی شهروندان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی: صندوق امانات بانک ها تاثیر بسیاری در جلوگیری از سرقت اموال و اشیاء قیمتی مردم دارد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، نادر بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری از بانکهای استان خواست شرایط و کارمزد صندوق اجاره ای و ودیعه اجاره بهاء صندوق امانات بانکها و موسسات اعتباری را به منظور بهره مندی مردم از این صندوقها به نحو مطلوب اطلاع رسانی کنند.

بخشی در این دستور با اشاره به اینکه استفاده از صندوق امانات بانک ها تاثیر بسیاری در جلوگیری از سرقت اموال و اشیاء قیمتی مردم دارد از بانکهای استان خواسته تا در راستای توسعه ظرفیتها و ترغیب شهروندان به استفاده از این صندوقها، بخشنامه مدیریت کل نظارت بر بانکها و موسسات اعتباری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را که در این خصوص صادر گردیده اطلاع رسانی کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از مردم استان خواست با توجه به اینکه یکی از اقدامات صیانتی و پیشگیری از سرقت اشیاء و اموال و طلاجات و زیرورآلات نگهداری آنها در محلی امن می باشد و امن ترین محل صندوق امانات بانکها و موسسات اعتباری می باشد از این صندوقها برای نگهداری اشیاء قیمتی خود بهره ببرند.